
Актуально
Тестирование масел «Агринол»
Зміни в економіці спричинили кілька викликів в області мастильних матеріалів. Необхідність пошуку гідної заміни імпортних продуктів, масовість установки ГБО і часом критично низька якість дизельного палива — все це змушує переглядати підходи до вибору олив. У той же час, у компанії «Агрінол» вже готова відповідь на всі ці питання.
Імпортери мастильних матеріалів по-різному вирішують проблему курсу валют — одні йдуть з ринку, інші змушені підвищувати ціни в гривні. У будь-якому випадку, вітчизняний перевізник стає перед необхідністю шукати гідну альтернативу. І якщо рядовий автовласник, накручуючий в режимі дім-робота на одну дві заливки масла в рік ще може дозволити собі розкіш не особливо вникати в масляну тему, то для фахівців вона стоїть гостро.
Скрізь, де мова йде про великі обсяги заливки або великих пробігах, чи то аграрний сектор, вантажоперевезення або робота служби таксі — витрати на ПММ складають значну частину експлуатаційних витрат. І при цьому не можна ризикувати справністю техніки, адже комбайн або тягач коштують мільйони, а служба таксі повинна продовжити ресурс двигунів, що відпрацьовують по сотні тисяч кілометрів за рік. При тому, що більшість активно експлуатуючого «бензинового» транспорту вже оснащено ГБО, і навіть дизельні двигуни дооснащають обладнанням для роботи в режимі ДТ + Газ.
З цим питанням «Агрінол» розібрався ще на початку буму установки ГБО пару років назад. Спеціальні масла для автомобілів, оснащених ГБО: TAXI 10W-40 SL / CF »,« TAXI 10W-40 SG / CD »- успішно протестовані на машинах однієї з міських служб таксі. При створенні масел вже очікувалося, що на ринку з’явиться попит і на переобладнання дизельних двигунів, тому в рецептуру спочатку була закладена можливість так само активно захищати від підвищеної температури горіння газу і дизельні двигуни.
Втім, особливої уваги потребують і дизельні двигуни, що працюють виключно на ДТ. Низька якість «солярки» в Україні — тема давня і побита. Страждають паливні системи та двигуни навіть у тягачів, хоча вони заправляються на пристойних АЗС уздовж трас, а чим далі в сільськогосподарську глибинку — тим вище паливні ризики. У такій ситуації масла, розроблені з урахуванням місцевої специфіки, можуть краще відповідати локальним умовам застосування, ніж продукція світових лідерів. На сьогоднішній день агрохолдинги отримали можливість заміщення імпортних масел в техніці іноземного виробництва і, як наслідок, багато хто з них переходять на оливи та мастила «Агрінол».
Щоб заспокоїти тих, хто ще вагається у виборі споживачів і підтвердити високі експлуатаційні показники, компанія «Агрінол» практикує публічне тестування мастил в вантажній, сільськогосподарській, будівельній та іншій техніці. Тестування проводиться в незалежній лабораторії, завдяки чому ринок отримує експертне підтвердження якості олив і відгуки реальних споживачів. Так, в жовтні 2015 року було здійснено заливка в техніку аграрного підприємства «АгроДібрівка» (Тетіївський р-н, Київська обл). Масло «Агрінол» 15w-40 CI-4 було залито в комбайн John Deere 9500 і трактор John Deere 8400.

Також проводилася тестова заливка в вантажівки українського дистриб’ютора імпортної будівельної та автотехніки, а найсвіжіший приклад — випробування на базі «Агроцентр К», однієї з найбільших агрофірм Дніпровської області. Оливи «Агрінол 15W-40 CI-4» було залито в іноземну техніку: комбайни Challenger і трактора New Holland, а також в самохідний обприскувач Mazzotti. На момент підготовки цієї статті вже була взята проба з цього агрегату, і «ТОВ« Азовська регіональна лабораторія сертифікаційних випробувань мастильних матеріалів» підтвердила, що олива повинна відпрацювати ще мінімум 200 годин, після чого буде проведено заключне дослідження. Керівництво «Агроцентр К» також задоволене роботою техніки.
По закінченню терміну регламенту заміни, прописаного автовиробником, відбираються проби відпрацьованих масел, і проводяться їх лабораторні дослідження. Стан таких показників, як температура спалаху і індекс в’язкості має показати, що до кінця регламентного пробігу масло все ще здатне ефективно захищати двигун. Таким чином компанія доводить, що економія на мастильних матеріалах — можлива без шкоди для техніки.
На даний час «Агрінол» пропонує широку лінійку масел і СМ, для вантажівок та спецтехніки, виробництва як країн СНД, так і європейського або азіатського. Вся продукція випускається відповідно до світових стандартів на європейському обладнанні, з використанням якісних базових масел і присадок відомих світових виробників — Infineum і Lubrizol. Масло «Агрінол» воробляється виключно в Україні, що дає 100% гарантію виробника при відносно невисоких виробничих витратах.
Втім, за 10 років компанія «Агрінол» зуміла завоювати довіру не тільки українського, а й європейського споживача. Всього ж продукція експортується в півсотні країн на різних континентах. Нагадаємо, що з 2009 року компанія «Агрінол» є членом Європейського інституту мастил (European Lubricating Grease Institute — ELGI), а з 2012 року — член Національного інституту пластичних мастил США (National Lubricating Grease Institute — NLGI).
За рахунок критичного підвищення ціни імпортних продуктів і виходу з ринку російських брендів «Агрінол» наростив обсяги реалізації олив. У свою чергу, це дозволило продовжити впровадження інновацій в науково-лабораторних і виробничих процесах виробника. Так, оновлений приладовий парк лабораторії (термостати, лазні, нагрівальні пристрої), проведена реконструкція і пуск в роботу приладів CCS і CMRV, для тестування моторних олив при негативних температурах на вимогу SAE. Доданий новий метод дослідження олив (випаровуваність по НВАК). На сьогоднішній день лабораторія може проводити випробування як по ГОСТ, так і за європейськими вимогами ASTM.
З огляду на інтенсивне зростання попиту на трансмісійні оливи, — проводиться реконструкція ділянки по їх випуску з введенням в експлуатацію нових потужностей, для безперебійної роботи монтується нова трансформаторна підстанція. У планах реконструкція установки бітумних емульсій для збільшення добової продуктивності.
Зростання обсягів реалізації, в тому числі в індивідуальному фасуванні, також забажав розширення ділянки фасування олив в полімерну тару і збільшення асортименту встановлених додатково 8 витратних ємностей сумарним об’ємом 200 м3, закінчується їх обв’язка. На цю ж ділянку завершується виготовлення нової фасувальної машини-напівавтомата для затарювання каністр 1л.
У зв’язку із зростанням відвантажень дрібного фасування проведено перший етап збільшення ефективності використання складських площ за рахунок установки багатоярусних стелажів. До речі, тара «Агрінол» — теж власного виробництва, що також дозволяє знизити собівартість продукції, і відповідає як ГОСТам, так і міжнародним правилам перевезення небезпечних вантажів UN. І крім того — дозволяє не допускати випадків фальсифікації продукції за рахунок ексклюзивності упаковки. Кожна одиниця маркована номером партії, датою випуску і фактичною вагою. ВТК здійснює строгий облік товару, що відвантажується і супроводжує кожну партію сертифікатом якості.
Зрозуміло, що споживачу, який довгий час використовував розкручені імпортні масла, буває важко поміняти погляди — десятиліттями нам втовкмачували, що вітчизняне — не найкраще. Але «Агрінол» успішно руйнує цей стереотип, доводячи, що висока якість може бути українським.
Читайте также:
Back to Актуально
